Om vansinnig trötthet...

Jag har varit vaken till kl. 02.00 förut... Till och med längre än så, ja det har faktiskt hänt, tro det eller ej.
Det har också hänt att jag inte ens har sovit ut efter att jag varit vaken så länge, och ändå inte varit allt för trött under dagen.
Inatt somnade jag kring 02.00-tiden, vaknade kl. 10.15 då mamma ringde och väckte mig.
Idag har jag dock varit helt off! Helt sjukt trött! Så trött att jag faktiskt helt ärligt var på väg att somna ståendes.
Tur att min vän ringde och "väckte" mig, annars hade jag nog somnat mot den nymålade väggen. Har varit i Bureå hela dagen och målat om min fasters hus. Jag smög dock in och la mig på soffan en stund efter samtalet med Simon, fast, den där stunden blev visst mer än en timma. Så går det när man fullständigt deckar på en skön soffa!


Kommentarer
Postat av: malin

Bilden.. Alltså, så fin!

kramiis på dig!

2010-06-12 @ 21:23:47

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0