Impulsivt och intensivt...

Jag tycker om att vara impulsiv, dock händer det allt för sällan.
Nu har det hänt i alla fall. För en vecka sedan bokade jag, efter lite funderingar med kusinen Eija, biljett tur och retur till England!
Det blir en kort visit, kommer fram på måndagen, åker torsdagmorgon... Men, det är bättre än inget. Där planeras det redan för allt vi ska hinna med. Ingen ro och ingen vila, är vad dom har utlovat. Jag ser fram emot det!

Jag har ju ändå lärt mig leva ett intensivt liv nu. Dock är ju den intensiva tiden på TBS snart slut, men sommarjobbet kommer ju ganska snabbt inpå. Då blir det nattjobb på Regnbågens älderboende. Det i kombination med besök av Klara m.fam, häng med kusinerna som kommer hem m.m. Augusti blir min morot, då har jag inga andra planer än att bli moster, och att Linnéa kommer hem!

Sen är det ju den ständiga frågan "vad ska jag göra till hösten?!"...
Jag blir tookig!!!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0