Noteringar...

♦ Har sträckt mig i magen, sådär som man gör när man sitter på en stol, räker upp armarna så långt det går och klämmer i en ej så fager stämma, så högt man kan... Aj...
♦ Har jobbat min sista dag på TBS, som jag vet just nu i alla fall... Blandade känslor måste jag säga...
♦ Trots att jag blivit lyft och att det smällt till x antal gånger i ryggen, åker låsningen ändå alltid tillbaka... En aning irriterande...
♦ Flygstrejken är över! En viss, ganska stor lättnad har klivit in i mitt inre! Iiiiiiiii - jag ska till england!!!!
♦ Går allt exakt enligt planerna så är det bara 61 dagar kvar tills jag är moster! Yeah!
♦ För er i intresseklubben kan jag meddela att det längsta hårstrået på mitt huvud är mätt till 50cm.
♦ På tal om hår... Jag måste boka klipptid...
♦ Sprickan i mitt sovrumsfönster blev mycke längre under jordbävningen i tisdags. Tur att det bara var det som hände, och inte att taket hade lossnat och var på väg ner, som jag först trodde var vad som hände denna legendariska kväll.
♦ Jag har blivit mycke flitig med mitt Levaxin nu, efter typ ett halvår med nån tablett då och då.

Hittade dessa klipp igår hos våran duktiga skellefteå-profil. Jag slits mellan dessa tillstånd vissa dagar, därför blev jag starkt berörd! Eller, vad säger du brorsan? :P


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0