Mirre

Hon är tjejen som kan alla världens sånger
en påhittad stämma funkar ju alla gånger.
Hon är tjejen som är helt underbar
jag vill att hon nära mig ska stanna kvar.
Hon är tjejen som kan dansa en till tårar
ja, hon har ju fått öva hela 19 vårar.
Hon är tjejen som på Kaggeholm ska gå
och en dunderbra tid hon nog kommer att få.
Hon är tjejen som är vacker i sinne
och som många roliga stunder lämnat i mitt minne.
Hon är tjejen som den estetiska ådran har
jag hoppas att en av hennes designade t-shirtar finns kvar.
Hon är tjejen som idag fyller år
och jag hoppas hon en fantastisk dag får.
Miriam, du är denna fantastiska tjej
GRATTIS och, ja, jag älskar dig!


 




Kommentarer
Postat av: markus

i skuggan ser det som att du har en jätte näsa :PPPpppPPP

2010-06-04 @ 16:06:12
Postat av: markus

oj, det var ellen som skrev det där (eller?..)

nae, men fin bild å jätte fint skrivet martina!! :D

2010-06-04 @ 16:07:32
Postat av: Miriam

Åh! <3



Kan inte säga annat! ÅH! <3

Åh vad glad jag blir! Börjar typ gråta! Tack söta underbara du!

pusspådej!!! :*

2010-06-07 @ 23:18:56

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0