Någon som vill byta?

Jag kliver upp mitt i natten, börjar klä på mig för att gå till jobbet, inser att det är den tid det är och återvänder till sängen.
Jag drömmer att jag missat torka bort en fläck på golvet på skolan, och detta skapar såklart oroskänslor över att andra ska ifrågasätta min arbetsroll på arbetsplatsen.
Jag stressar mig isäng på kvällarna men kan inte somna.
När väckaren ringer är jag i en annan tid då jag vaknar.

Trots massagekudde, värmedyna och egengjord massage av axlar så är axlarna ändå hårda som stenar.
Spänningshuvudvärk är vanligt förekommande.
Jag är yr till och från.
Ryckningar i ögonlocken är "vardagsmat" nu för tiden.
Total orkeslöshet till och från.

Har ingen matlust, jag äter men det känns bara jobbigt i början.
Jag har magkatarrskänsla.
Jag glömmer bort saker.

Finns det något samband här? Varför gör jag, känner jag och upplever jag detta?
Joo, jag skulle tro att det finns ett samband, ja...

Denna vecka är sjuukt intensiv! Studentevecka och vanlig skolavslutning. Detta innebär en hel del förberedelser inför sittningar. Skulle jag jobba som vanligt imorgon + den tid som blir utöver på jobbet, så skulle jag jobba från kl. 05.45-22.00 med 2,5 timmars rast under dagen. Detta känns ju smått jobbigt, så jag hade tänkt göra bort städningen ikväll...
Och ikväll, ja, då är det bal. Direkt efter jobbet idag måste jag rusa till Mirre som ska bli sminkad m.m. av mig.
Sen ska det fotas, jag måste ju kolla på balen också såklart, någon typ av middag ska stoppas i magen, sen ska det då alltså bli jobb... Med tanke på hur skitigt det är, och att det ju faktiskt är elevernas sista dag på skolan imorgon så vill man ju faktiskt hinna skura också. Jag skulle tippa på att jag är hemma tidigast 22.00 ikväll...
Torsdag, ja, då blir det storstädning på jobbet... Heeela dagen...
Fredag, då är det studenten, då det är tänkt att jag ska sjunga i kyrkan. Min fråga är... När ska jag hinna öva och träffa kantorn som ska spela och som kanske aldrig ens hört sången...??

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL!!! Kram mamma

2010-06-08 @ 15:27:43

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0