"För här faller jag"

Det är studentvecka och det har hänt massor, och mer kommer det. Jag är dock för less för att skriva om detta nu, då jag varit en heladag på jobbet med alla skolavslutare och studenter.

Jag tänker berätta för er, så att ni vet, att om ni kommer och hälsar på hos mig när jag är trött eller slut i kroppen, så får ni inte tro att jag är berusad... Det kanske ser ut så, men... Den här lägenheten lutar så mycke!!!
Jag har tyckt att det varit lite charmigt å så tidigare, men nu, när jag just är det - trött och slut, så blir jag nästan bara irriterad! Jag trillar verkligen runt överallt! 
Det kanske låter överdrivet, och ja, för en som är pigg och allert så är det de, men den lutning som det faktiskt är är nog för att få mig att vicka till ibland. 

 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0