Det var droppen!

  

  

 

Jag var in i mitt sovrum för att hämta ett papper där kring 21.30 igår kväll.
När jag 2 timmar senare gick tillbaka så var det någonting som lät.
Till min förfäran droppar det in vatten på insidan av fönsterkarmen...
Jag ställde dit en hink med en handduk för att minska ljudet när dropparna slog ner. Efter en halvtimma ändrades ljudet, och jag insåg att det droppade från fler ställen längst fönstret...
När klockan var 04.03 bestämde jag mig för att ta extramadrassen och lägga mig i sovrummet, eftersom jag inte alls sovit mycket trots lurarna i öronen med musik för att ta bort ljudet utifrån.
Tömde också hinken i den vevan, och den var verkligen överfylld!
Nu rinner det längst hela ena sidan av fönstret... Och jag, ja, jag är förtvivlad!

Nu blir det att ringa hyresvärden! Sen blir det jobbet...
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Riktigt riktigt tråååkigt! Fy va trist att du skulle drabbas av vattenläckor... Hoppas dom är snabba med att åtgärda det!



KRAM och lycka till!

2010-03-08 @ 09:02:22

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0