Jag trivs!

Ännu ett inlägg om denna flytt... Uttjatat? ja, kanske, men jag är så glad!
Jag trivs! även om det fortfarande är mycke kvar. Ett helt vardagsrum som fortfarande bara består av lådor, kassar, prylar överallt m.m.
Det är en stor lycka att kunna ta sig för att baka nu!
Det är så skönt att inte tycka att det är jobbigt att ta sig till duschen.
Och det är fantastiskt att ha bättre förvaring!
Men... Jag bor nästan ohälsosamt nära stan... Jag går ju i stort sett bara utanför huset så är jag på gågatan...
Iofs väldigt skönt när man har handlat mycket och ska bära hem det. Kanske inte ska klaga ändå...




Kommentarer
Postat av: Syrran

Blir alldeles glad av att läsa din rubrik! Jag hoppas verkligen du kommer att få fortsätta trivas! KRAMEN!

2010-03-06 @ 21:36:06
Postat av: Malin

uttjatat? Kanske, kanske inte.. men så? Det är kul att läsa hur det går, och glädjen smittar av sig!



Ha en bra helg!

KRAM(:

2010-03-06 @ 22:47:29

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0