Martina = Konstig

Jag får väldigt ofta höra att jag är konstig... Så, ja, jag har fått vänja mig vid det och det är faktiskt helt okej vid det här laget. I alla fall när det handlar om dessa saker:

♦ Kanelbullar, gräddtårtor och semlor är inte mina favoriter.
♦ Köttbullar skulle jag aldrig köpa hem för att äta själv som typ middag.
♦ Jag får en viss typ av panik om det är för tyst när jag ska sova.
♦ Jag sminkar mig på ett helt originellt sätt.
♦ Jag tycker att hamburgedressing till tacos är bättre än ingen sås alls.
♦ Jag klarar inte av att döda insekter (förutom mygg å sånt) och måste jag så måster jag sjunga högt vid själva dödandet.
♦ Jag äter inte gröt med mjölk till.

Jag vet att jag nog har glömt mycke, men ni andra får väll komplettera med kommentarer då...
Dessa är i alla fall dom grejer jag ofta får höra att jag är konstig för att jag gör, eller inte gör, ej tycker om m.m.



How many days will it take for you to understand?
Look into my eyes, this is who i am. x2
You know I can not do anything about it.

/Salem Al Fakir

;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Första frågan är väl: vill man vara normal?! För det måste ju innebära att man är som alla andra och vad är det för unikt med det? Och sen måste jag erkänna att jag är minst lika onormal som du ifall det där sakerna är konstiga... Jag gillar dock sötsaker(tyvärr)



Inflttningsfest i påsk eller?

2010-03-08 @ 12:09:25

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0