Steg 1 - Luleå

Igår efter en sjukt effektiv dag på jobbet så begav sig jag och brorsan upp till Luleå.
Ja, innan det hann jag också sitta i frisörstolen en stund, tvärfika på Lilla Mari och shoppa kläder till bröllopet jag ska servera på på lördag.
Efter en lite för lång stund på Biltema, enligt mig, så blev det middag hos våran kompis Johannes med sambo.
När maten var i magen så tog jag en kall(!) promenad till Peter. En soft kväll i soffan med prat, scones och en film som jag somnade till.
Peter är på skolan, så nu kan jag hräja fritt! hehe. Nämen, jag ska stoppa i mig nån frukost, sen kommer brorsan och plockar upp mig.

Då blir det dax för steg 2 - Haparanda.
IKEA, here I come!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0