Steg 2 - Haparanda

IKEA
Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd

Vi anlände till Haparanda kring 11tiden i förmiddags.
Vi var effektiva eftersom vi visste vad vi skulle ha. Då kunde vi hoppa övar annat tjafs...
Dock lyckades vi inte helt, för visst hamnade det tjafs i vagnen också!
Hur som haver stod jag plötsligt där med inredning för hela mitt vardagsrum, så inte är jag missnöjd inte!
JAG HAR ETT VARDAGSRUM!!!

När allt var hämtat från lagret var det så dax att få allt på släpen. Ojoj vilket projet!
(På lagret jobbar en kille med världens vackraste ögon, btw!)
Vi hade inte en släp med kåpa, vilket man bör ha... Så, innan vi hade bundit, spänt och täckt över alla lådor med diverse möbler hade det gått 40 minuter.
Less och trötta satt vi oss i bilen för att åka den långa biten hem, med ett stopp för middag i Luleå.

Nu är det rätt tjockt i mitt vardagsrum med diverse lådor, så jag har gått och lagt mig eftersom jag inte har någon som kan hjälpa mig montera nu ändå. Dessutom är jag väldigt trött... Krafter måste samlas inför bröllopet som jag ska servera på imorgon. Det ska bli spännande, eftersom jag inte ens vet vilka brudparet är!
Men jag säger "grattis Ida" i alla fall, så mycket vet jag...


     



Peter bland lagerhyllorna
I väntan på att få lasta på släpen
Fullproppad bil och en skymt av släpen där bak
Solen som bländade oss halva vägen hem


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var ju min tremänning ju! :)

2010-03-16 @ 09:26:27

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0