Telefonen mot örat

Oj, vilken dag! Har inte varit den bästa minsann...
Känns som att jag har haft min mobiltelefon mot örat hela dagen!
Av olika anledningar har jag behövt kontakta företag och personer. Tyvärr har samtalen inte nått fram, eller så har jag bara blivit skickad runt. Det har varit telefonköer och det ena med det fjärde!
Eller så har folk ringt mig...
Detta har bla. berott på att jag suttit med mitt cv, där jag, duktig som jag är kontaktar alla mina referenser om godkännande att jag har som som detta.
Hur som haver. CV:t är klart!!! Vilken lättnad!


På senaste tid har jag sovit så otroligt dåligt...
Jag vaknar på nätterna, stressad, sätter mig och grubblar på varför det känns som att jag måste stiga upp...
Det är inte ens en lättnad att komma på att jag istället bara får lägga mig och sova igen. Det känns som att stressen ligger kvar och jag sover dåligt fram tills det är dax att stiga upp på riktgit.
Denna dåliga sömn gör också att jag däckar väldigt tidigt på kvällarna. Trots mitt stora behov av social tid med folk, så känns det som att jag nu istället inte orkar. Den onda cirkeln är igång igen...

I afton har jag varit hos syrran. Brorsan var också där. Vi tog vara på våffeldagen och gräddade ett par stycken till middag.
Sen hamnade vi i soffan, där jag också somnade...
Nu sitter jag här... Fortfarande vaken. Jag som hade, med flit tänkt göra en hyfsat tidig kväll.
Men nu bär det av till sängen. God natt världen!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0