Dumma lägenhet!

Någon som har en lägenhet i skellefteå till övers över sommaren?
Eller, ett tyst rum någonstans?

Jag tycker verkligen om min lägenhet. Den är ju väldigt gammal och sne, men det är lite det jag gillar.
Dessvärre är det sjukt lyhört, som många av mina besökare också lagt märke till...
Nu har lägenheten också blivit invaderad av alla de möjliga insekter. Blää, säger jag bara!!
Igår när jag låg i min säng, snärtade det plötsligt till på min näsa och jag satte mig upp. På lakanet var då en ganska stor äcklig bagge!
Känns som att det inte är första gången det lär ha hänt i denna lägenhet, av vissa anledningar. Så, varför har ingen sagt nått?! Visst, då kanske ingen skulle ha flyttat in i den, men det var ju ändå just å pass att jag fick göra det i våras. Huset ska ju kanske rivas för att ge plats åt parkeringar.
Ja, det finns mycket gällande den där lägenheten som jag skulle kunna säga "varför sa ingen något?" om. Men, då kanske andra undrar "varför frågade du inte?!" Ja, det kan man ju undra, men jag hade väll aldrig någon tanke på att fråga "brukar det läka in vatten genom fönstrena?" eller, "invaderas lägenheten av insekter ibland?".
Kan man inte få lägre hyra för det i alla fall?...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0