Noteringar...

• I afton ska det grillas! Kökket ligger i marinaden och jag längtar!
• Mitt rum här hemma hos mor och far måste verkligen städas! Men, det är söndag idag... En bra anledning att skjuta upp det en dag till!
• Solen lyser ute och jag har tänkt få nån färg i sommar! Ska nog gå ut och leta lä och påbörja färgningen lite.
• Jag förstår mig inte riktigt på min nya musiksmak... Tycker själv att det är "konstig musik" men jag måste höra den! (Jens Lekman tex)
• Ser att våra grannar får besök nu.
• Längtar tills Rebecka är tillbaka på jobbet! Hon glassar i utlandet just nu...
• Någon som vill köpa kläder av mig?! Jag vill byta garderob men skulle behöva lite pengar till det i så fall.
• Funderar på att kanske fota lite idag. Gå ner i skogen vi lekte i som små och se om jag hittar gamla minnen att fota.
• Ja, jag känner att jag har lite kreativitet nu. Skulle kunna tänka mig att sy någonting också. Vet dock inte vad...
• Det är 96 dagar kvar till den lilla ploppar ut, om allt går enligt planerna. Gissa vem som längtar!? Jaaaag!!
• Jag lider av Rinorré...
• Jag ska leta reda på min plattång nu och göra mig klar för dagen!



Jag saknar er gummor!



Kommentarer
Postat av: carro barro

jag saknar dig med sweetie! vi ses snart!

2010-06-03 @ 12:24:29

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0