Sprindlarna...

För egen notering!

På senaste tid har jag också börjat få återblickar från drömmar jag haft för evigheter sen! Typ när jag är på jobbet och är i full färd med att sopa golven, så kan helt plötsligt en gammal dröm börja spelas upp i mitt huvud!
Det är nästa läskigt!

Och på tal om drömmar. Jag har klarat mig länge, men nu är dom på gång - spindlarna...
Dom kryper in i bilden! Igår kväll kom en gigantiskt stor er och skymde det jag såg i drömmen!
Åhhh!!! Våren är underbar, men det är nästan så att jag gruvar mig lite när den kommer.
Edvin hade ju sprindelterapi med mig förra sommaren, och jag upplevde att det blev bättre. Att se en spindel bara sådär kanske funkar nu, men om dom bara kunde hålla sig borta från mina drömmar!!!


Kommentarer
Postat av: Edvin

Verkar som vi måste ha en session till angående din spindelfobi... :P Vi bokar in det!



Tills vidare kan du titta här: http://annemariekorling.blogg.se/images/2007/spindel_av_stor_sort_1183498816_1221582.jpg (Självklart är det ingen spindel på bilden...)

2010-05-11 @ 22:21:43
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Syrran

1. Men gumman, tycker så synd om dig som har den här fobin!

2. Mäh, så taskigt av dig Edvin att länka till en bild med en gigantisk spindel! Om jag vore Martina skulle jag nog se mig om efter någon annan som kan bota hennes spindelfobi ;)

2010-05-11 @ 23:20:15
Postat av: Bloggägar'n

Jag anade när jag läste Edvins kommentar att det skulle vara just en spindel på bilden, men jag tackar syrran för att berätta att det var det! Jag har inte tittat på den än, men jag ställer in mig mentalt...

Risken är att ännu fler spindlar kommer att besöka mig inatt, om jag tittar på den. Åhhhhh!!!!

2010-05-12 @ 15:42:38
Postat av: Bloggägar'n igen

Jag tittade på den!!! å jag rös inte till! Men, det där är inte den värsta stortens spindel hur som haver. Det sa jag ju i sommras Edvin! :P

2010-05-12 @ 15:44:24
Postat av: Edvin

Men syrran, det är ju faktiskt taskigt att INTE hjälpa henne. Att skydda henne från spindlar är inte att hjälpa, det är att stjälpa. Liksom en björntjänst! :)



Ja Martina, jag börjar med de enkla spindlarna. Sen blir det tuffare! ;)

2010-05-13 @ 20:48:21
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0