Reunion

Nu är det minsann långt mellan gångerna jag sitter vid datorn, eller internet rättare sagt.
Jag har verkligen vant av mig. Nu när jag till slut sitter här vid datorn och har internet så vet jag som inte vad jag ska göra. Men ett internet hem till mig ska hon fixas inför sommaren i alla fall.

Vad har hänt sen sist då?
Det har varit helg! Jag fick helg redan på torsdagen kl. 14! Rätt så nice!
Fredagen ägnades åt att städa lite, laga mat å så. Fick sedan besök av mina vänner från grundskolan. Ida, Karro och Linn, tjejerna som jag var med jämt då! Så kul med en liten reunion. Måste ske igen!






Nu får jag tidig helg igen, redan imorgon kl. 14. är också ledig på måndag, så det blir en långhelg!
Vad ska jag då hitta på? Var sugen på att spontan resa lite igen, trots att jag nyss var till göteborg.
Jag skulle kunna återvända dit igen redan nu, överraska lite, eller så skulle jag vilja hälsa på Klara!
Men, det är ju som sagt helg, så alla biljetter är redan bokade.

Har sen några dagar nu mått illa till och från... Väldigt obehagligt och irriterande.
Detta var jag med om förra sommaren också. Då fick jag en Primperan för att byta illamåendet, å det funkade om jag inte minns fel. Denna gång då?... Men först skulle jag ju vilja veta varför detta uppkommer!
Just nu känns det inte heller bättre av att jag har en väldigt jobbig huvudvärk också som inte heller släpper.
Skönt i alla fall att veta att detta nån gång försvinner. Jag mår bra i övrigt! Riktigt bra!

Nu ska jag nog ta å kila hem till min säng. Se en bra film och sova lite.
Tidig morgon väntar!

Du må hava'ne!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0