Riktigt bra!

Nu känns det som att det var evigheter sedan jag bloggade sist. En vecka sen...
Jag har i alla fall haft en riktigt bra vecka! Riktigt bra!

♦ Måndagen var seg. Då hände ingenting.
♦ Tisdagen, då bar av till Luleå efter jobbet. Syrran och Ante skulle kika på en bil, så jag följde med som sällskap.
♦ Onsdag, tja, då fick jag besök av Mirre! Jag ska göra hennes balsminkning, så jag ville öva lite. Vi var också på skolan en stund, jag ville göra bort torsdagens städning så Mirre följde med som sällskap. Vi sjöng också för min vän Ida som fyllde 21år denna dag, detta fick igång oss så vi fortsatte på sångtemat och sjöng "my heart will go on" på POWERballad-vis, förutom att det inte var så fagert. Tur att ingen kom in på skolan säger jag bara!
Brorsan kom sedan förbi och bjussade på kladdkaka med marabou-polka i! Mmmm!
♦ Torsdag... Ja, efter jobbet tog jag tag i lite städning. Det var kanske inte så kul, men jag skulle få besök senare så det var behövligt. Peter R dök upp en bit efter 19.00 så vi hann prata lite innan det var dax för konsert på EFS.
United, som var fantastiskt bra hade sin avslutningskonsert. En kör på 70st, det är lite tryck alltså!
Efter konserten gick vi hem till mig. Vi skulle se Anna Bergendahl på min lilla tv. (ja, jag har kvar den...)
Jag bjöd på glass, och den var fruktansvärt god!
♦ Fredag = ledig! Bara det säger ju allt! Men det hände inte så mycket. Gick några ärenden på stan, sen åkte jag hem till mor och far. Såg en komisk/tragisk begravningsfilm efter "Så ska det låta", sen kom brorsan hem. Då for vi ut på en joggingrunda, jag cyklade...

Onsdag

"My heart will go on"




Torsdag

United









It was AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Har han flue iväg?!

Heter det flue? eller kanske flöue?

Hahaa! You make me laugh!



<3

2010-05-29 @ 21:04:15
Postat av: Maria

Haha, snygg hoppbild. Tack för en supertrevlig kväll!

2010-05-30 @ 20:38:24

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0