Vilken härlig dag!

Ja, sannerligen!
Jobbet, nja, inga kommentarer...
Innan jobbet hann jag i alla fall sitta ute i solen en stund. Nice!
När disken var bortplockad, golvet moppat och arbetsdagen slut, gick jag hem.
Inte långt efter hörde jag det bekanta ljudet av min cykel. Markus hade anlänt. Han lånade min cykel sent igår kväll, då stackarn skulle ta sig till sin lägenhet.
Vi intog soffan och tiden bara försvann, likaså fikat. Vi hade knappt setts sen nyårs, så vi hade lite att ta igen.
Vi hamnade till slut nere vid älven. Några kort togs, och jag njöt!
Markus drog iväg till bussen, men jag fick ha Rasken som sällskap på vägen hem. Trevligt värre!
Med middagen i magen, plockade syrran och Ante upp mig, och vi drog sen till Bergsbyn för lite ice cream.
Mmmmmumma!

Nöjd och belåten traskade jag tillbaka till jobbet. Städade det sista och tog sen bussen till Boliden där brorsan hämtade mig. På bussen hade jag Adam i luren som sällskap! Vi har inte hörts sen jag var nere och hälsade på i Götet, så det var väldigt trevligt att prata! Hänt en del lixom.

Lillkusinen Carolina var hos oss när vi kom hem till mor och far. Så otroligt söt, trots att hon skrek hela tiden!

Imorgon blir det att åka motorcykel. Brorsan ville ha sällskap då han ska till A-jaur för att besikta.
Yeah, säger jag!

Bilder från dagen:

        
        



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, följetongen med Rangerströjan fortsätter! Och ja, Bergsbyglassen är magisk!

2010-05-21 @ 10:02:23
Postat av: Linnea

Ja hur kom jag in i bilden!?

2010-05-21 @ 17:12:37
Postat av: Bloggägar´n

Jag var bara tvungen att ha en bild att fylla ut med. :P den var den första som kom upp...

Men, den passade bra! För jag saknade dig igår också!

2010-05-21 @ 22:19:12
URL: http://mamartina.blogg.se/
Postat av: Edvin

Oj oj, jag ser att vuxenmobbningen fortsätter... Fast, det gick ju inte så bra för Washington heller Linnea! Mohahaha!

2010-05-22 @ 12:07:34
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Miriam

KANSKE får smaka bergsbyglass idag! Heaven in the real world har jag hört! Har dock inte testat den än..

finfina bilder!!

2010-05-23 @ 13:04:13
Postat av: Linnea

Betydligt bättre än för rangers iallfall:)

2010-05-26 @ 09:47:44

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0