I söndags

Vilken underbar söndag jag hade, och fick äran att dela med Eija och senare även Anette, Ante, Hugo och Peter.

Det fikades på stan, fotades i solen, lagades mat och umgicks. Jag njöt!



 



Kvällen bjöd sen på 3rätters hemma hos mig.

Förrätt - Toast med philadelfia & rödlöksröra
Huvudrätt - Kall ostpaj
Efterrät - Chokladmousse



Hittade detta klipp i en bekants blogg. Jag gillar "Berg flyttar in", men denna var nästan bättre. Kanske för att jag vet vem skådespelaren är, men mest karaktären. *tummen upp*



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag helt säker. Du ser kär ut, Martina!

2010-10-12 @ 23:11:16
Postat av: Bloggägar'n

Kul att nån annan upplyser mig om något jag inte själv visste!

2010-10-13 @ 14:51:34

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0