Långt & kort

Jag var till frissan i torsdags. Av någon konstig anledning var det inte topparna längst ner som var nötta, utan topparna på uppklippningen, och mest bara på vänster sida... Underligt...
Hon klippte i alla fall igenom hela håret och sa att hon skulle ta en centimeter på topparna längst ner. Jo, säkert! Hon måste ha måttat fel och tagit en decimeter! Jag har aldrig haft såhär kort hår sen jag skaffade långt!
Fräscht vart det i alla fall, men alldeles för kort!
Tur att det är snyggt klippt i alla fall, så nu kan det bara växa ut, och långt ska det bli!



                       Före                                                        Efter


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg tjej, snyggt hår!

2010-10-19 @ 19:17:01
Postat av: Edvin

Är det bara jag som knappt ser någon skillnad!? ;)

2010-10-20 @ 10:19:10
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0