Måleri

När jag kom hem kände jag att jag var tvungen att trotsa huvudvärken. Tyckte att jag inte skulle skjuta upp målningen längre. Drog på lite spackel på köksväggen, putsade och hade mig.
Tog målarhinken och gick in på toaletten för att måla väggarna där.
Målade sen köksväggen. Sprang ner på stan och köpte en till vit färg för att måla garderoberna i sovrummet. Köpte nya knoppar till dörrarna. Målade sen listerna inne på toaletten också.
Storstädat och putsat här och var. Oj, så duktig jag varit idag!




Kommentarer
Postat av: Miriam

Martina... I have a little question ;)

Skulle du kunna skicka receptet på den kalla ostpajen? (A)

Är så sjuuukt sugen på den! :)

Mutning: KOM IHÅG ATT JAG SAKNAR DIG!!!

2010-10-08 @ 12:49:24

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0