Kaggeholm!

Jag befinner mig nu på Kaggeholms folkhögskola utanför stockholm.
Rätt så impulsivt bokade jag biljetter, och det impulsiva har som blivit temat under denna vistelse. 
Igår löpte jag till bussen i mina högklackade skor, för jag kom på att jag skulle fika med min kompis Frida inne i centrala Stockholm. Fick också för mig att jag skulle åka till örebro eller göteborg idag, men förbindelserna var inte ultimata, så där tog det dock stopp. Men än är inte min vistelse här slut, så mer impulsiva saker lär nog hända.
Det är skönt att vara här. Just nu är jag helt ensam i huset där Miriam bor. I skrivandets stund antar jag att hon pysslar med modern dans, och hon är så duktig! Miriam är alltså tjejen jag är här och hälsar på.
Förutom henne så känner jag också en kille till som är här, och det är Tobben - ett "ex"... Men det är bara kul!
Joo... skönt att vara här... Ja. Det är skönt att inte ha några tider att passa och att göra det som faller mig in. Jag har nästan glömt bort att jag har ett jobb där hemma eftersom jag har en grym vikarie som klarar allt utan att höra av sig till mig. :P
Här får jag tänka på annat, träffa nya människor och se andra miljöer. Omväxling förnöjer!
Jag längtar dock hem till min egen säng. Madrassen jag sover på här är inte ultimat för min rygg...
Annars trivs jag här. Ska man kanske söka hit nästa höst till och med?!
Nu ska jag stiga upp och göra mig klar, och se om jag hittar någon frukost. 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0