Jomenduh Tack Kagge!

Oj! vart ska jag börja!?
Denna stockholms-tripp har verkligen varit underbar! Jag har haft så ofantligt kul!
Jag har suttit och tittat på vid 2 av Miriams danslektioner. Snacka om att man blev sugen!
Jag har haft egentid på Miriams & Fridas rum.
Jag/vi har sprungit efter bussar.
Hängt med Kaggefolk.
Fikat med Frida.
Skrattat sjukt mycke!!!

Fredagkvällen var underbar! Sjukt spårad, men så vansinnigt rolig!
Efter att ha sprungit efter bussen och till slut fått oss till Brommaplan, så handlade vi, sprang efter bussen igen men missade den. Satt oss då på Mc Donalds där vi fick sällskap av Kagge-Martin. Skön kille! Musikkunnig, teknikkunnig och har en förmåga att se sjukdommar i färgkombinationer! haha! (turkos+orange = bältros)
Det blev en sen middag, vilket resulterade i två väldigt trötta men ack så glada tjejer! Det var kul att laga maten och det var kul när vi åt den! (Korv och stuvade makaroner).
Tobben och Kagge-Erik klampade sen in och gjorde oss sällskap vid köksbordet. Det fatboostades, byttes ansikten och åts chokladkorv. (godis + korvbitar samtidigt)
Vi pressade sen ner oss i sofforna för att se "Big blue sea". Så mycke filmtittande blev det dock inte. Istället masserade vi varran, pratade och diskuterade och hade riktigt kul.
Kvällen avslutades sen med att jag och Miriam borstade varandras tänder - samtidigt...(?)

Jag och Miriam har haft en förmåga att under denna vistelse måstat springa efter bussar, missat bussar eller bara haft allmänt otur i samband med resandet. Därför är denna bild väldigt rolig för i alla fall Miriam och jag.
Här tänker Miriam inte missa bussen en gång till, så nu gör hon sig synlig innan bussen ens kommit sig in i bilden! Och sedd blev hon. En som satt i bussen sa när han klev av "Nice dance".






Café 60 är ett bra café! Fikade där med Frida på torsdagen, och igen med Miriam på lördagen. Mums!

 


Lördagkvällen bjöd på världsklassig musik av kagges musikelever!




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0