The best things in life are free

BAHH!!! Just NU känns det som att jag åker världens skönaste karusell! Jag pratar inte om en berg o dalbana, som livet ofta nämns vara. Nej, detta må kanske vara kortvarigt, men just nu är det bara skönt! Har en underbar kittlande känsla i magen!
How come?
Jag hittade en riktigt bra bok imorse som jag började läsa till frukosten. Jag har sett underbart vackra bilder som inspirerat mig, hört sjukt bra och skön musik, har min älskade mor och far i närheten och jag saknar mina underbara vänner! Tänka att allt detta finns och att jag får ta del av det! Orsaken till denna underbara karusellkänsla är alltså att jag bara kommit på det! Igen!



 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0