Noteringar...

# Har 19 145 filer och 342 mappar i min Digitala bilder-mapp på reservhårddisken.
¤ Jag har bott på fel ställe denna helg. Har varit otroligt mycke skrikande utifrån dessa två helgnätter.
* Inatt när jag satt uppe och inte kunde sova, då kom jag på att det ju faktiskt är lovvecka till veckan! Vilken lättnad!!!!!
♦ Jag har vara 17 arbetsdagar kvar av detta år! Resten av tiden ska jag ha kul!
¤ Jag borde ta och sätta upp min spegel i sovrummet snart... Och brorsan borde komma hit och byta min lampa i vardagsrummet!
* Söndag = söndagslyx.
# Man sväller upp ganska bra när man badar badtunna. Jag hade ovanligt svårt att få på mig mina tajta jeans igår kväll.
# Denna helg flygder det omkring fladdermöss i min mobil. Men då vill jag se änglar nästa helg!
♥ Imorgon kommer Mirre hem!
¤ Jag längtar till julafton!!! Storpartaj med hela släkten!
# Resa till Nirland är bokad!!!!!!!!!! Yeah!
* Mads Langer är bra!



Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid roligt att ha saker att se fram emot! När åker du till Nirland? Kram

2010-11-07 @ 18:04:07

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0