Det tillfälliga underbara kollektivet

Jag är så bloggsugen nu för tiden, men jag känner att jag har sjukt svårt att formulera mig, så jag blir bara irriterad när jag ska skriva nått...

Jag har i alla fall ägnat en massa tid i Boliden den senaste tiden. Det har blivit mer eller mindre ett kollektiv i huset med vardagsrummet som renoveras där. (nämnde det i förra inlägget) Efter jobbet har jag åkte med Markus dit, så har vi lagat mat, jag har bakat på kvällarna, det har stökats på i vardagsrummet, vi har sett idol eller suttit över en kopp te och diskuterat stora frågor! Sjukt mysigt! Och, det bästa av allt! Jag har mått så bra av det! Så tack Markus, Eija och Carro för att ni förgyllt mina kvällar!




Kommentarer
Postat av: Markus

Tack själv Martina, det var verkligen riktigt trevligt att umgås :D :)

2010-09-17 @ 00:02:27

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0