Min födelsedag

Det blev en otroligt lugn födelsedag igår.
Dagen började med röstning på Björkhammargården. Mitt första riksdagsval ever!
Sedan begav sig mamma och jag till Arvidsjaur för att shoppa lite. Ja, man kan faktiskt lyckas med det även där!
Jag införskaffade en ny vinterjacka och det kändes riktigt bra! Jag har letat en ny jacka i några år nu, men inte hittat någon jag gillat! Nu är det gjort, och jag tror jag kommer trivas i den. En kofta och en sjal hamnade också i shoppingkassen. På $dollarstore$ inhandlades övriga förnödenheter som shampoon och sånt.

Kvällen ägnades hemma i soffan.
Någon sol såg jag inte till denna dag, trots att det var min födelsedag. Det ska den göra, för det har den typ alltid gjort på min födelsedag.

(Motiven på bilden har ingenting med min födelsedag att göra)


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0