De tappade nycklarna och minikalaset

Då stod jag där... Då mitt huvud inte riktigt vaknat ännu, växte sig frågeteckenet bara större och större.
Vad skulle jag göra? Där, i den låsta brevlådan låg mina nycklar! Nycklarna som skulle kunna ta mig in igenom dörren, för att där i sin tur nå nyckeln för att öppna brevlådan.
Då kanske ni undrar varför nycklarna var där?!
Varje morgon när jag kommer till jobbet så stoppar jag ner fingrarna för att dra upp Norran. Skillnaden denna dag var att jag hade en vattenflaska med mig, vilket måste ha varit anledningen till varför jag inte tog nycklarna i andra handen istället.
Med handen i brevlådan, small det plötsligt till. Först då förstod jag vad som hade hänt...
När jag letat runt en sväng efter en möjlig pinne eller någonting liknande för att nå nycklarna, gav jag upp och traskade iväg.
Händan efter kommer jag nog att låsa upp dörren först, gå in och hämta brevlådenyckeln, och SEN hämta Norran...

Efter jobbet fick jag besök av Markus. Vi skulle ha ett minikalas, och snällgrabben hade med sig en tårta. :)
Med sig hade han också lite pyssel med tillhörande uppgifter om mig själv. Det var som kul!
Middag stoppade vi också i våra magar, sen kollade vi på lite kort, lyssnade på musik och sjöng lite. :)
En jättetrevlig dag!








Kommentarer
Postat av: markus

Haha fin bild xD



Tack själv, å sorry för att jag åt upp halva din tårta...

2010-09-23 @ 15:01:33
URL: http://markusinnebandy.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0