My place!

Jag har hamnat i nån dal där jag inte alls gillar min lägenhet. Plötsligt känns den sjukt skabbig, (alltid tyckt att den varit sunkig, men ändå på ett charmigt sätt) jag tycker att jag helt tappat stilen och jag vet inte ens vad jag vill ha för stil. Jag har bott här i snart 8 månader, och nu har det slagit mig att mycket fortfarande är ogjort och ofixat.
Bara en sådan sak att hitta nya kuddfodral till kuddarna i soffan är ju skitsvårt! Spegelt i sovrummet är fortfarande inte uppsatt, väggarna är kala och, nää... Jag vill ta och göra nått åt det.

Samtidigt vet jag inte varför. Jag vet inte hur länge till jag ens får bo här, eller ens vill bo här.
Visst, en spegel kan man ju sätta upp, men, äh... Vi får se. Det har funkat 8 månader, jag har någonstans att bo i alla fall.








Kommentarer
Postat av: malin

Åh-h om du bara kunde se genom mina ögon - ditt place är såå fint tkr jag!

2010-09-23 @ 23:20:38
Postat av: Linnea

Du har ju en supermysig lägenhet!!

2010-09-24 @ 09:37:58
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Frida

Va mysigt det ser ut! Fina bilder :)

2010-09-29 @ 22:38:04
URL: http://fmarksen.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0