Telefonlistan

Det hjälps inte att jag kan tycka att listor är lite roligt. Jag har kollat igenom min bilddagbok i eftermiddag och hittade denna lista. En lista om dom 35 första i min telefonbok, så, jag kanske skriver någonting om dig!
(http://mamartina.bilddagboken.se/p/show.html?id=117707045&directlink=1)

Hur träffade du nr 12? Byske Simon - Ja, det har jag! men det tog oss ca 5 år att börja umgås.
På en skala från 1 - 10 hur snygg är nr 4? Anette - 10! Så vacker!
Känner du nr 28 bra? Evelina - Förr gjorde jag det. Nu kan vi stanna och prata en stund om vi ses, men det blir sällan då hon nu bor i södern.  
Har du pussat nr 16?? Camilla - Ehh... Nää, hon är min hyresvärd...
När ska du träffa nr 7 nästa gång?? Anna - i jul antar jag, alltså om inte fullt tre månader.
Känner nr 22 och nr 31 varandra bra?? Elias och Frida M - Ja, det tror jag att dom gör. :)
Vad var ditt första intryck av nr 13?? Bäst-Linnéa - Irriterande pepparkaksbrun tjej. Glad att den uppfattningen ändrades fort! Jag älskar dig Linnéa!
Skulle du kunna tänka dig att umgås mer med nr 9?? Ben - Ja, om han inte bodde i Tyskland så...
Hur länge har du känt nr 8?? Ante - Hmm... sedan hösten 2006 tror jag...
Har du varit hemma hos nr 15?? Camilla L - Ja, när hon bodde hemma hos sina föräldrar.
Har du blivit riktigt arg på nr 25 någon gång?? Erica - Nej, inte på en så go tjej!
Är nr 20 blyg?? Edvin - Det tycker jag inte, han är cool!
När träffade du nr 18 senast?? Degen - hmm.. Det var längesedan. Kan ha varit nyårs för något år sedan.  
Har du varit ihop med nr 14?? Camilla E - nej och åter nej!
Vad är det första du tänker på när du ser nr 33?? Fröken Klocka(ur) - inte så mycke, eftersom jag aldrig ser henne... Men det skulle vara intressant att veta hur hon ser ut, få ett ansikte på rösten man hör. 
Har du sovit bredvid nr 27 någon gång?? Evalena - Nej
Har nr 23 något förhållande?? Emilie - Jepp, sambo med min kusin
Kan du vara dig själv med nr 35?? Farbror Rickhart - ja, det måste jag väll ändå säga att jag kan!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Love you too!!

2010-09-29 @ 10:39:15
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Edvin

Yeah! ;)

2010-09-29 @ 11:20:30
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0