Noteringar...

# Efter idag har jag bara 5 dagar kvar på mitt jobb!
# Har sista tiden klagat på att jag varit så trött och slut jämt. Igår såg jag att jag var bullig om halsen igen. Det förklara ju en del...
# Jag saknar Markus!
# Ärlighet varar längst!
# Jag vet ingenting om min framtid, men jag har faktiskt inge panik över det! ...Än... ;P
# Tycker egentligen att det är Johan som ska bjuda på fika på jobbet idag!
# Undra om jag någonsin kommer att byta mobil...? Skulle ha gjort det redan för 1,5 år sedan.
# Hata är ett väldigt starkt ord, men jag hatar faktiskt spindlar!!! Edvins terapi hjälpte, men inte så länge som önskat.
# Total blackout på kanal 5 är nog mitt nya favoritprogram! Är man "skade"glad eller vad?!
# Cheesecake-muffins är riktigt gott, och rätt lätt att baka!
# Det är soligt, men rätt så kallt ute idag.
# Vill pussa på Hugo!
# Fick 1,9 kg påskgodis av min älskade bror förra fredagen. Än finns det väldigt mycke kvar, kom och käka vettja!
# Har bokat biljett till Uppsala den 12 maj. Hoppas på en sväng till Göteborg, Örebro, Stockholm och Gävle också.
# JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hör av dig om du kommer till Sthlm, så kanske vi kan ses! Skönt att du känner dig lugn inför hösten. Ett tips om du ska söka bibelskolor: det finns sjukt många att välja bland, så kolla vilka inriktningar de har och vart fokuset ligger (t ex så är Jlund väldigt teoretisk och bibelcentrerad. och såklart mkt bra ;)). Och att bo på internat med sina klasskamrater är ett hett tips! Kram!

2011-04-29 @ 10:28:10
Postat av: Miriam

Jag håller med Maria, om du kommer till Stockholm så hör av dig!!!

Vill inte läsa någon facebook uppdatering om att du VAR i stockholm ;) mohahaha..

mmiss ya! KRAAAM

2011-04-30 @ 17:16:54
Postat av: Edvin

Terapin fungerade ju inte för att du inte lät mig gå igenom alla steg!!! Du är för feg! ;)

2011-05-02 @ 20:24:30
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren
Postat av: Edvin

Terapin funkade ju inte för att du inte lät mig gå igenom alla steg!!! Du är för feg! ;)

2011-05-02 @ 20:25:48
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0