Påskfika till 16 personer = trevligt!

Igår kväll, ja, då var det fullt hus här på Nygatan kan jag lova! 16 personer trängdes i min lilla tvåa, för att umgås och äta massor av mitt och Linnéas hembakta fika! Det bjöds på Cheesecake-muffins, Rocky Road-muffins, älglortar, chokladbollar, tryfflar, gifflar och kex!
Även om mycket gick åt så var det ändå massor kvar! Men då har jag en bra anledning att bjuda hit fler folk på fika!
Trist att inte alla kunde komma pga sjukdomar och annat, men Tack alla ni som var här! Jag hade det jättetrevligt!
Tack Linnéa för hjälpen med bakningen och tack Jonas för gifflarna!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooaahh! ...och vars var jag?

2011-04-23 @ 14:02:57
Postat av: Maria

Mmm så gott det var, stort tack!

2011-04-23 @ 17:52:48
Postat av: Jonna

Stort tack för allt underbart fika och det ännu bättre sällskapet!! Jag lovar att bjuda tillbaka i sommar nån gång. Ha en fortsatt trevlig påsk!!

2011-04-23 @ 19:44:50
Postat av: Miriam

Kommer nästa gång! Såg mumsigt och grymt mysigt ut!

:)

2011-04-25 @ 00:34:01
Postat av: Jonas

Tack igen, det var otroligt trevligt och gott :D

2011-04-28 @ 13:46:14
URL: http://fitnessguru.se/nosaj

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0