Deppinlägg

Tycker att mina inlägg den senaste tiden varit ganska glada, så nu tänker jag deppa lite.
Jag har åkt på 38graders feber och har otroligt ont i halsen, och nacken skulle jag vilka kapa bort, för den gör såå ont! Känner mig alltså inte så pappad på att vara uppe och stöka på.

Stöka på är dock precis vad jag behöver göra. Jag har ju ingen tillgång till tvättmaskin, och jag har en stor säck med tvätt som skulle behöva köras. Jag har en halv lägenhet jag inte har hunnit ta itu med vad gäller städning.
Väskorna kan inte packas förrän jag har tvättat alla kläder.
Just nu känns allt bara så jobbigt. Jag måste lösa det ena för att kunna lösa det andra, men då måste jag ha hjälp av någon, och då ska den kunna ha möjlighet att hjälpa mig osv. + att hjälpen ska vilja träffa mig som sjukling också...
Jag gillar inte att vara till besvär, och just nu känner jag mig bara gnällig, pga stress och mitt mående. Jag vill helst bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet (vilket är vad jag redan gjort halva dagen...)

Utöver det jag behöver fixa med inför flytt och skola, så vill jag ju hinna träffa kompisarna som inte heller kommer vara kvar i stan till hösten. Jag vet att jag måste prioritera, men hur SKA jag prioritera bland dessa allternativ?!

Jag vill somna, sova en timma och sen vakna - frisk! Då skulle jag vara nöjd! Jag provade tidigare idag, men det funkade inte då...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0