Myskväll - o ja!

Igår afton åkte vi ut till Bureå, till Simons bondgård. Vi var ett gäng på typ 16 st som hade det jättemysigt inne i den lilla stugan där det dukats med levande ljus och blommblad på bordet. Det pratades en massa engelska eftersom vi hade en tjej med oss som för tillfället bor i California.
Vi grillade gott och åt sedan tårta och cheesecake till efterrätt.
Senare under kvällen kilade dom flesta ut för att köra cross (eller vad dom nu gjorde. Jagade kor?). Jag och två tjejer till stannade kvar inne i stugan och höll koll på brasan i den öppna spisen.

Jag bev otroligt trött efter maten, och satt mest bara där, tyst för mig själv. Men jag njöt! Det var så trevligt att bara sitta och lyssna, och titta på dom fina människor som satt runt bordet.
Tack Simon för en kanonkväll! Och alla ni andra som var där också för den delen. ;)


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0