Nervös!

Rackarns va nervös man kan vara alltså!!
Jag skulle ha tvingat någon att sova över hos mig denna sista natt, så någon kunde prata mig till sömns, hålla mig på andra tankar än morgondagen och skolan!

Jag tror att jag har svårt att fatta att jag till slut, faktiskt kommer att göra något nytt i mitt liv.
Jag har provat nya jobb, jag har rest osv, men att gå skola, BARA för mig själv, det är något nytt.
Det kanske låter löjligt för er andra, men jag kan inte tygla min nervositet!

Dax att vända blad!
Önska mig lycka till!!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Miriam

You're gonna do just fine! Lita på dig själv så kommer det här året att rocka fett!!!

Du är bäst! Lycka till så mycket!

KRAM :)

2011-08-22 @ 08:56:43
Postat av: Maria

Lycka till! Jag tror att det kommer bli bra detta! KRAM

2011-08-22 @ 10:11:38

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0