Släkt-fiske-dag!

Söndag 31/7
Denna dag hade det anordnats en typ släktträff med tema fiske.
Vi var 17 sköna människor som under en hel dag hängde på en strand eller fiskade i någon av dom båtar vi hade skrapat ihop.
En helt underbar dag, med bad, sol, fiske, gott fika och trevligt sällskap!
Jag själv lyckades dra upp en abborre och en gädda, sen hamnade jag själv på kroken... Brorsan måttade mest troligt fel, och råkade sätta kroken i mitt huvud. Som tur var stack den bara till (ganska ordentligt från början) sen satt den nog mest bara i mitt hår. haha! Glad att det inte vart värre!

Vi packade sedan ihop båtarna m.m för att sen bege oss till min farbrors stuga. Där startades grillen och vi åt gott och skrattade massor tillsammans, innan vi lämnade stugan och begav oss hem igen.

Jag har världens bästa släkt!


Första badet för mig denna sommar - skönt varé!

 



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0