Vars är du Jesper?!

Jag känner inte honom personligen. Han är ett år yngre än mig, men vi hade gemensamma lektioner under mellanstadiet och högstadiet. Liten ort, alla "känner" alla.
Nu är Jesper försvunnen och ingen vet vart! Jag kan inte tänka mig in i hur det känns för hans anhöriga och vänner! Det måste vara fruktansvärt!
Själv har jag drömt många drömmar om Jesper, sedan jag fick höra att han var borta. Det har varit både positiva och negativa drömmar. Jag funderar mycke, tänker mycke på honom, ber för honom och hans anhöriga, och önskar att alla frågor får ett svar!

Det är väll meninslöst att leta efter honom här i Jörn, i skellefteå, i västerbotten. Finns han ens i Norrland?!
Hur långt hinner man från Borlänge tills batterierna på mobilen tar slut?
Vars är du grabben?!

 

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/jorn/article1185339.ece

http://www.facebook.com/event.php?eid=254389624588332

 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0