Jag längtar efter...

... att kunna åka utomlands!
... att vara helt frisk från denna influensa!
... att sminka upp mig!
... att träffa mina vänner från Skellefteå, som jag inte träffat på såå länge! Gänget, vart är ni?!
... att få sången att lossna någon gång...
... att få smaka godis om en kvart! :D (klockan är nu 23.45)
... att ha rutin i vardagen igen! Dallas, I miss you!
... att träffa Klara, min älskade barndomsvän!
... att ha en riiiktigt bra systemkamera!
... att bli riktigt kär, och få det besvarat!
... att åka gummibåtar på älven till sommaren!
... att krama mina underbar dallasvänner igen!
... att spela i ensemble!
... att ha en bra Linnea-Martina-kväll!
... att hitta en riktigt bra bok som jag bara vill läsa och läsa och läsa och... där tog den slut!
... att Mackan och Mirre kommer hem från Thailand!
... WORLD PEACE!


Kommentarer
Postat av: Tom

bara att börja sätta kryss i rutorna!

2011-12-31 @ 04:36:31
Postat av: Syrran

Har läst listan om och om igen, men jag kan inte se att jag står med nånstans? Min värld rasar. ;-) Skojar med dig..

2011-12-31 @ 11:38:23

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0