Julgranspyntning och återträff



Så var jullovet igång. Jag tog mig redan i fredags hela vägen hem till Jörn. Sen dess har jag inte gjort mycke. Jag och mamma klädde granen i lördags. Jag har fikat hos mina kusiner och gosat med Rut, min alldeles färska kusin som anlände till jorden bara för några veckor sedan. :)
Igår var jag där emot till skellefteå en sväng med kussen Betty. Vi gick lite på stan, åt på Frasses och oj va vi hann prata!! Vilka otroligt bra samtal vi hade!
Sen begav vi oss till Boliden för att lyssna på kören som sjöng på "Julens sånger".
Hade efter det återträff av kusikal-gänget hos Mirre och Mackan. Vi fikade, pratade och dom andra såg våra konserter. En riktig myskväll!




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0