Bra vecka med ett sämre slut...

Vilken vecka jag haft ändå.
Det känns som att jag ändå måste tacka min dåliga nacken för att jag haft så kul. Jag har sovit så lagom lite pga den att jag bara haft kul. Tröttheten har inte slagit till med det där nedstämda som bara gör att man vill stänga in sig och sova hela dagarna. Nä, jag har skrattat! Massor! Åt typ ingenting.
Jag gillade det!

Att ryggen sen sa ifrån på torsdagkvällen var en annan sak. Snubblade till i diskrummet på jobbet, och sen växte bara obehaget i ryggen. Var därför hemma från jobbet igår, då mitt jobb mest bara består av att lyfta och bära runt på olika tunga grejer.
Åkte hem till Jörn för att om möjligt få lite hjälp av min kära far, att fixa ryggen.
Illa nog att han inte gjorde det igår... För, inatt fick jag en ny överraskning... Magsjuka.
Kombinationen av ryggont och magsjuka är inte det ultimata. Eller, det är väll inget utav det ens på egen hand.

Så, en bra vecka med ett lite sämre slut... Men jag är glad ändå. :)




Två blondiner är ute och går när en fågelskit träffar den ena rakt i ögat.
- Jag går och hämtar lite papper att torka med!
- Det behövs inte! Den har nog redan hunnit långt härifrån...


Kommentarer
Postat av: Jonas

Gillar bodybuildingposerna i din header!! ;)

2011-02-14 @ 15:01:33
URL: http://fitnessguru.se/nosaj
Postat av: Linnea!!!!!!!

Haha! så bra skämt! jag är så glad att ajg inte är blondin även fast de på jobbet drar blondinskämt om mig!

2011-02-14 @ 15:35:45
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0