Noteringar...

♦ Jag älskar ledighet, men inte att inte ha något att göra. Vill att helgen ska vara längre, men nu vill jag bara att lördagen snart ska vara över.
♦ Känns som att mitt liv går mer eller mindre ut på att städa och diska nu.
♦ Om man måste köpa många grejer, är det bättre att köpa allt samtidigt eller dra ut på det med nån sak då och då? Alltså, att rycka det ekonomiska plåstret snabbt eller långsamt...
♦ Varför måste jag gilla min eländiga lägenhet så mycke? Eller, det är väll fönstrena som gör det.
♦ Smeten är alltid godare än den färdiga kakan. Den färdiga Maraboukakan var ju bara smaklös som färdig.
♦ Har fått flera erbjudanden om gratis tv-aparater. Än står min lilla gråa, missfärgade 16tummare kvar på tv-bänken.
♦ Min parfym är snart slut, och jag har hittat en ny som luktar någonting positivt från min barndom! Me like*
♦ Jag har nya grannar varje vecka.
♦ Hade grabbkväll med Markus och Brorsan igår. Vi såg Let´s dance och doppade frukt i smält choklad. Inte att     förglömma dom levande ljusen på bordet!
♦ Vad ska(måste) jag köpa för mobil?!
♦ Längtar att få sjunga!
♦ Är fotosugen, men vet inte vad jag ska fota.
♦ Mahjong är beroendeframkallande!
.
.

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0