Noteringar...

♦ Vaknade upp imorse och kände mig konstig. Kände plötsligt att jag hade så många nya intressen.
   Lyftkranar, långtradare och bodybuilding känns plötsligt sjukt aktuellt.

♦ Känns som jag lever en drömvärld. Jag vill bara vara i det. Smaka på det och minnas.
   Vem är jag? Vem var jag? Är du med mig?

♦ Min nya header förklarar så mycket vad jag känner inombords. Kaffe någon?

♦ Jag ska aldrig glömma sommaren 2004. Den var väl medelmåttig.

♦ Tio, nio, åtta, fem, tre, ett...och tillbaka.

♦ Informera mera.


    Den här headern skapade jag när alla känslor svallade inombords och micron gick på 100 watt.

Tjippelihipp!

Kommentarer
Postat av: malin

oj.. din header säger ju allt... och ingenting ^^,

kram på dig!

2011-02-05 @ 23:14:27
Postat av: Mamma

Men vad i...??? Vad har hänt, Martina? Vad gjorde ni i Pite´ egentligen??

2011-02-06 @ 09:51:46

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0