Bla bla

Nu var det riktigt längesen jag bloggade sist känns det som.
Men, det kan också bero på att jag haft en typ datafri vecka. Kände förra helgen att jag faktiskt var less...
Jag var less på att sitta med datorn i knäet, less på att veta allt om alla. Då tänker jag på facebook. 
Jag bestämde då att jag skulle hålla mig undan. Inget föbud, men att i alla fall minska ner på det hyfsat drastiskt. Och, det sköna är att jag inte ens saknat det!
Jag har haft igång datorn hemma för musikens skull. Spotify är ju typ bland det bästa som hänt mig!
Har också tillåtit mig att se någon film någon gång, eller något avsnitt av någon bra serie. 


Efter jobbet måste jag hem och verkligen ta tag i min lägenhet! 
I fredags slog jag till och mublerade om i mitt sovrum. 
Joo, helt sjukt! Många av er vet ju kanske att jag bor i ett väääldigt gammalt hus! Det är dragit från dom gamla fönstrena, det är snett osv. Om det jag ska berätta beror på att det är ett gammalt hus vet jag inte, men, ja, huset är ju inte felfritt. 
Jag skulle i alla fall lyfta bort madrassen jag haft stående mot väggen bakom min säng. Jag tog i och drog, men den satt fast. Jag drog igen, och en gång till! Till slut hörde jag hur det rev till och madressen kom loss. Då ser jag att det är is längst ner längst hela väggen där madrassen stått! Jättefina isstjärnor! Jag bara skrattade när jag såg det. Huset har sina brister, ändå trivs jag ju på något sätt. 
Ja, hur som haver! Jag har inte fått klart efter storstöket. Jag har plockat och dragit runt på allt möjligt sen i fredags, men inte fått något helt klart. Skärpning Martina!



Have it!  

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0