dagen SYssla

Har sedan dagen före jag började 1an på gymnasiet haft en Vero Moda väska som jag verkligen använt, massor! Den har hängt med mig till London, USA, Stockholm och Vänersborg, till och med till Arjeplog!
Nu när axelbandet var på väg att lossna, insåg jag att det var dax att göra något åt saken. 
Jag sydde ett fodral till väskan idag! Nu är den lite snyggare, lite helare och till och med "vattentät".
Tack för hjälpen Mamma!!



 
Jag glömde plocka bort en nål, som råkade köra rakt in i mitt finger. Nålen tryckte ju då med mitt finger rakt in i pressarfoten... I den hastighet jag hade så gjorde det lite ont, ja... Om någon undrar...

Ps. Väskan är inte smutsig... Jag råkade bränna tyget...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du inte sagt nåt, hade man bara trott att det var en skugga... Snyggt tyg! Snygg väska! Bra gjort!

2011-01-16 @ 10:39:28
Postat av: Rebecka

Vad duktig du är!! Och snyggt blev det!!

Då kanske du kan sy dom nya gardinerna till jobbet... ;)

Själv har jag inget tålamod för sånt, tyvärr.

2011-01-16 @ 13:45:34
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: miriam

för det första. Jag saknar dig!

för det andra, du är grym!

2011-01-26 @ 19:11:41

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0