Dax att säga adjö!

Nu är det dax igen att börja säga adjö till mina kära vänner som lämnat staden (och mig) för annan ort.
Många har redan åkt, några åker til helgen. Jag är nog glad att bara veta att dom finns i närheten, även om jag vet att jag kanske inte kommer hinna träffa dom igen innan dom åker.
Miriam är en av alla dessa som finns i närheten en stund till, men ikväll har vi kramats och sagt hejdå!
Till hennes ära så slängde jag ihop en liten blyertstecknin att pryda väggen med.




I've heard it said
That people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you...






Kommentarer
Postat av: Peter R

Du är duktig på att "slänga ihop" ;)

2011-01-06 @ 00:33:06
Postat av: Frida M

Otroligt vacker bild och väldigt fin text...wow.



2011-01-06 @ 11:04:54
Postat av: Miriam

Jag skulle kunna stirra på den här bilden i timmar. du är alltför grym gumman.



du kmr vara saknad!

<3

2011-01-06 @ 23:47:57
Postat av: Karro

Otroligt fin blid! <3

2011-01-07 @ 22:19:11

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0