Måste bara skriva av mig!

Gaah!!
När jag känner mig så frustrerad och irriterad som jag gör just nu så vill jag bara skrika ut det till hela världen! 
Vill i alla fall väldigt gärna skriva av mig, typ här på bloggen! Dock kan jag inte göra det eftersom det handlar om något jag inte vill att vissa ska se! Så, nu skriver jag helt enkelt bara att jag är väldigt frustrerad och väldigt irriterad! Det är i alla fall något, bättre än att sitta inne med det själv!
Det jag väldigt gärna vill skriva om kom också väldigt olägligt, eftersom jag ligger hemma med vad som mest troligt är magkatarr. Vad det i sig uppkommit av vet jag inte riktigt, men det blir i alla fall inte bättre av att jag är arg och uppjagad. Känns i alla fall bra att få ligga ner, då jag lätt blir spyfärdig då jag är uppegående.
Ber om ursäkt för detta kryptiska inlägg, men jag var tvungen att skriva något, men kan inte skriva vad det handlar om...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0