"Citat vi minns" 2010

"Så jag ska göra två flugor på smällen" - Anders Bagge
"Åsså är ju hennes bröst nästan upptruckta i näsan" - Eija
"Ska vi gå hem och få dig packad nu?" Linnéa
"Jomenduuh" - Tobben
"Testa titta på dig själv med det andra ögat" - Miriam

Eija ska sätta upp sitt hår och säger "Kan jag sätta upp det i en knäpp tjofs?" Jag frågar hur hon menar. "Jamen... som en slurp...!"

"Som aktivitet på fångarna på fortet skulle man kunna ha detta, att ta sig igenom Proppmätts spagetti..." - Elev (om klibbig spagetti)
"Sjunger hon "Your a DJ?"" - Eija (om sången Angel med Leona Lewis)
"Om man söker på spotify så kan man ju få upp allt, typ kinesisk popvisa." - Adam
"Du övergår mitt förstånd!" - Sång
"Terrori" - Brorsan (om att det var så jobbigt för mig att plugga teorin till körkortet)
"Vilken lycklig brat det skulle ha blivit" - Peter R (Om min dröm där jag och Peter lagade mat till en brääät)
"Hade jag varit med när vår herre skapade bären, nog hade jag sockra mer..." - GammelErik
"Jag funderar på att dra ihop en stor klassfest, köpa ett 6pack och dela på!" - Elev (som går i en klass med bara två elever i) 
"Dom sysslar med organiserad verklighet!!" - Tobben
"Grattis till körkortet! Av mina elever så var jag minst orolig för dig faktiskt." - Min körlärare
"Therse a hole in my face, you can see it in my face, it's a real big place" - Andreas Weise
"MEN JAG VILL INTE HA 8 PONNYS!!!" - Fordonselev
"Och då gjorde jag en Gunvald" - Eija
"Tonen är som en kärleksfull framtidsfru!" - Markus
"Nu får du åka ut och övningsköra på egen hand." - Uppkörningskillen i arjeplog
"Säg inte att du ligger hemma med magsjuka! Då blir du ju borta så länge..." - Johan
"Jag tror Johanna döpte sin fisk till Struma..." - Julia
"Mjölk är inge nyttigt när det finns saft!" - Elev
"One two three floor" - Eija (om fylla på nyårsafton)
"Pojken Åström har ÄNTLIGEN anlänt!" - Anette och Ante
"Du har typ en finaste lägenhet jag någonsin sett" - Simon
"Men jag paddla ju förra året!" - John
"När vi går ut, kan vi inte dra på oss luvorna och gå ett varv som robotar?" - Ante
"Vill du inte komma hem i helgen?" - Mamma
"Du har bara magknip." -  Doktorn
"Han tyckte ni sjöng fint! Jag tror han blev avundsjuk för att jag har så duktiga vänner." - Ida
"B.K.P-påse." - Anette
"Måste bara få säga att tack Martina för att du finns!" - Markus
Jag - "Hur mycke snö har ni?" Adam - "10 liter!"
"Jag är släkt med en flygvärdinna, joo, jag har hört det!"
- Elev
"Nej tyvärr bor jag här nu. Dina grejer stor på bron, to the left to the left, everything you own in a box to the left." - Eija
"Man längtar mer och mer ju närmare det blir fredag!" - Adam
"Sent svar, men jag tänker typ Edola..." - KaggeMartin (han ser sjukdomar i fula färger)
"Ja" - Pontus
"Ja" - Maria
"Yey, dance your ass of!" - Anette
"Vem bad dom där ***** mopederna att finnas?!" - Jan-olof
"Förr i tiden hade man ju bara 3 byar på sig att ragga!" - Johannes N
"Passa på och njut, det är du värd!" - Johan
"Ärlig, rolig, trevlig!" - Simon
"Du gör ett bra jobb!" - Elev
"Hennes frisyr ser ut som en 90-talsmamma som ska och handla med 7 barn!" - Sara
"AAHH! vad jag saknar dej! jag saknar nar vi traffas bara du och jag och vi skrattar at gamla minnen! och sitter i nan av vara lagenheter och skrattar tills vi grinar! Jag hor ditt skratt eka och hur du haller for munnen!" - Betty
"Har du rent finsovit?" - Peter R (då jag sovit med mitt pärlhalsband hela natten)
"Vadå, är det här Jesus eller?" - Killen vi pratade ner från elledningen
"The swan" - Tord, Karri, Mike och Linnea
"Nu är jag helt säker! Du ser kär ut, Martina!" - Anonym bloggkommenterare

 


 

Årets låt




Årets bild



GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha, roliga citat!! Meeen, jag minns inte när och i vilket sammanhang jag ska ha sagt "dance your ass off"?? KRAM!

2011-01-01 @ 15:54:14
Postat av: Edvin

Sv:



Det var väldigt bra faktiskt!

2011-01-02 @ 20:57:49
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0