Stadsfesten 2011

I fredags var det så dax! Robyn på stadsfesten!
Hon var riktigt bra! Mycke play-back dock, men hon gjorde en bra show!
Kvällen började med middag hos mig med Eija, Betty och Linnéa. Peter R anslöt senare.
Efter en sväng till Sörböle, gick vi in på området. Vi började med karusellerna, sen hittade vi oss en plats på torget tillsammans med brorsan och hans kompisar. Jag fick sitta på en av dessas axlar en liten stund, vilket var suuperkul! Det tyckte dock inte vakten Johan var lika roligt, men, äh! :P
Det blev en liten sväng karusell till innan jag gick hem och la mig i min sköna säng!




(Bilderna har brorsans kompis Ida Stenberg tagit.)


Tanken var inte att jag skulle gå in på stadsfesten på lördagen, men, det blev så ändå. Hängde en del med brorsan, innan jag tappade bort honom och alla andra. Men sen hittade jag min vän Simon N, som jag såg Mustasch med. Inte riktigt min musiksmak... Då var Timbaktu mycket bättre. :)
Åkte även denna kväll en karusell med brorsans kompisar innan det var dax att gå hem och sova. Eller, tja... Det var inte så lätt när grannarna inte kunde bestämma sig för om dom ville vara inne eller ute, men till slut blev det tyst.

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0