Trästocks!

Nu sitter jag här och tycker att det är surt att jag inte lekte fotograf under Trästockfestivalen. Det hade varit riktigt kul att ha lyckade och snygga konsertbilder, bilder på vännerna jag träffade och människor jag såg. Bilderna jag har nu är bara mer som typ "bevis" att jag varit där.

Hur som haver! Jag har haft jobbhelg i helgen, men när jag inte har varit på jobbet så har jag varit på trästoks.
Det har varit lite si och så. Jag har själv inte varit så peppad hela tiden, eftersom jag varit slut efter jobb m.m. Men det har varit kul att träffa kompisar och det har ju varit en del bra musik.
Årets bästa = Lisa Miskovskys tysta minut för grannlandets sörjande
Årets sämsta = slagsmålet jag fick bevittna. En grabb fick in en riktigt rejäl smocka på en annan grabb som stod bakom min vän som gick emellan dom. ... Ett tag var det spännande!...

Min tremening och vän Sara sjöng i ett tält. Duktiga var dom!

 

Lisa gjorde en mycket bra konsert tyckte jag!

 

Tove var en liten besvikelse, men får ändå godkänt.

Här har Peter R, Linn och brorsan tagit skydd under ett tak, för det kom ett rejält ösregn!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0