Grattis SimRon

Så var det dax för Simon att fylla år
och en dikt blir gåvan han av mig får.
Jag tror att han hellre mina ögon skulle vilja ha
för mig skulle det ju dock vara mindre bra.
En dejt och sen 5 år senare
sedan dess har våran relation inte blivit klenare.
Han finns alltid bara några få knappar bort
eller i stolen brevid då vi skådar biofilmer av olika sort.
Att laga mat på Tipset är nog grejen han bäst kan
men hans dröm om att bli discgolfsproffs kan nog också bli sann.
Han drar gärna på en rockig festival flera mil bort
med sin vän vars hår inte alls är särskillt kort.
Ja hans födelsedag är nu sannerligen här
och jag hoppas han får fina paket eller en tårta med bär.
Simon, ha nu en jättefin dag!
Många grattiskramar till dig från jag!



Grattis Simon!

Kommentarer
Postat av: SimoRn

Tack Martina!

Vilken bra present!

Gillar den skarpt! :D

2011-07-18 @ 08:01:55

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0